Image
DPT3 LED pługoodporne wymienne
- Aktywny punktowy element odblaskowy DPT3 LED pługoodporny wymienny służy do poziomego znakowania dróg.
- APEO wyposażone są w diody LED oraz ogniwo słoneczne, które ciągu dnia pobiera energię słoneczną i magazynuje ją w super-kondensatorze, by w nocy energię tę oddawać w postaci światła diód LED.
- Wyrób dodatkowo wyposażony jest w retroreflektory umiejscowione poza diodami, wzmacniając efekt świecenia. Reflektory są zabezpieczone przed ścieraniem warstwą ochronną.
- Korpus wkładki odblaskowej wykonany jest z tworzywa sztucznego o wysokiej wytrzymałości.
- Produkt wyposażony jest w super kondensator o pojemności 100F, który jest odporny na temperatury od -40°C do+65°C, i znajduje się w dolnej części pługoodpornej osłony (pod jezdnią), co pozwala na pracę całego układu nawet w najbardziej niekorzystnych warunkach.
- Zalecany do oznakowania szczególnie niebezpiecznych miejsc na drogach krajowych i miejskich
- Zgodny z Krajową Oceną Techniczną wydaną przez IBDiM
- W pełni rozbieralna obudowa pługoodporna pozwala na szybką i tanią akcję serwisową w przypadku zużycia któregoś z elementów.
Dane techniczne:
- wyrób zgodny z wymaganiami normy PN-EN 1463-1, PN-EN 1463-2 (w zakresie urządzeń odblaskowych i trwałości) oraz Krajowej Oceny Technicznej
- czas pełnego naładowania: ok. 2 godzin ( w pełnym słońcu)
- czas pełnego rozładowania: ok. 55 godzin (w zupełnej ciemności)
- trwałość super-kondensatora 500 000 cykli
- współczynnik odblasku > 150 mcd/lux przy geometrii pomiaru -/+ 5 st. i kącie obserwacji 0,3 st.
- szczelność: IP 67
- odporność na ściskanie wkładki z diodą LED: <60kN
- widoczność światła LED w ruchu drogowym i włączonymi światłami pojazdów: do 500m
- widoczność światła LED w zupełnej ciemności: do 1000m
- kąt wysyłania strumienia światła: 15° - 30°
- włączanie się światła diody LED: po zachodzie słońca gdy oświetlenie drogi spadnie do 100 lux
- w przypadku zużycia poszczególnych elementów, łatwa wymiana bez użycia klejów
- pierścień ochraniający wkładkę ledowo-odblaskową wykonany jest z wysokiej klasy żeliwa ocynkowanego ogniowo
- istnieje możliwość zastosowania śrub specjalnych uniemożliwiających demontaż urządzenia bez specjalnego klucza
- całkowita odporność na działanie korozji
- europejskie zgłoszenie patentowe
MONTAŻ:
- wymiary urządzenia 59 mm x 157 mm
- głębokość kotwienia 43 mm
- wartość całkowitej wysokości ponad jezdnią < 16 mm, klasa H1 wg EN 1463
- do montażu zalecane jest użycie wiertła koronowego fi 165 - 170 mm (głębokość wiercenia 50mm) oraz kleju bitumicznego lub dwuskładnikowego w ilości 0,1 - 0,3 kg / szt.